FAQ

Tilbyr dere noen slags kansellasjons-beskyttelse?

Ja, du kan legge til en kansellasjons-beskyttelse til alle bestillinger gjort med oss. Den gir deg full dekning hvis en ulykke oppstår eller hvis du eller noen i gruppen som skal reise eller noen av dine nærmest slektninger blir syk, i forbindelse med denne spesifikke bestillingen. Vennligst merk at medisinsk dokumentasjon er nødvendig for at beskyttelsen kan være gyldig, og beskyttelsen kan ikke legges til en eksisterende bestilling. Du kan finne flere detaljer om kansellasjons-beskyttelse i din handlevogn.

Er det rabatter for barn, studenter eller pensjonister?

Vi har ingen rabatter for studenter, dessverre – men i mange tilfeller er det rabatter for barn og i noen tilfeller for pensjonister også. Hvis det er spesielle billetter for barn eller pensjonister, kan du se det etter å ha valgt en spesifikk dato for din tur. Husk å sjekk aldersgrensen for hver enkelt type billett, siden den kan variere.

Hva betyr det at turen starter på hotellet?

Vær vennligst oppmerksom på at på noen av arrangementene/turene våre blir du plukket opp på hotellet ditt. Denne tjenesten er inkludert i prisen hvis hotellet ligger sentralt i byen. Vær klar i lobby'en på hotellet 15 minutter før avtalt avhentning.

Når mottar jeg billettene mine?

Kort tid etter bestillingen din er bekreftet og betalingen er fullført får du e-billettene dine via e-post. Vær vennligst oppmerksom på at de fleste private overførselsservicer skal ha bookingnummeret sitt printet på e-billetten din, og at det derfor kan ta opptil 48 timer etter fullført bestiling før du mottar e-billettene. Bestillingen bekreftes så snart betalingen er fullført - det er kun selve overførselen av e-billettene som det kan ta lenger tid med.

Hva betyr det at mine billetter er på forespørsel?

Hovedregelen når det gjelder bestilling gjennom oss er at din bestilling blir bekreftet automatisk når betalingen er fullført. Likevel krever noen hendelser bekreftelse fra stedet, arenaen eller en lokal agent. Disse bestillingene refererer vi til som ”bestilling under forespørsel”, og bestillingen kan ikke bekreftes før forespørselen er plassert og vi hører tilbake fra tilbyderen. Hvis en attraksjon er en ”bestilling under forespørsel”, blir informasjonen vist på bestillingssiden. Vanligvis tar bekreftelsen av bestillingen mindre enn 48 timer, selv om det kan ta lengre i helger og helligdager. Så snart din reservasjon er bekreftet av arenaen / agenten, sender vi deg billetter via e-post og fullfører betalingen av din bestilling. Dersom det skulle være umulig p bekrefte dine billetter vil vi informere deg via e-post, og beløpet som er holdt av på ditt kredittkort vil bli sluppet løs.

Kan jeg kontakte Ticmate?

Ja, svært gjerne! Du kan nå oss gjennom vår internasjonale kundestøtte-senter helpdesk@ticmate.com, eller med telefonen du finner under “Kontakt” - vennligst merk at ordrebekreftelsen blir sendt fra en  “ingen svar” e-postadresse. Vi hører gledelig om dine meninger og hjelper deg med dine forespørsler. Vår kontortid er fra 8:00 til 17:00 CET (sentral, europeisk tid), mandag til fredag (selv om vi innrømmer å lese e-post i helgene også :-) )

Norsk
OrlandoBilletter.no


Til handlekurv